|
Start: Hier vindt u o.a. het aantal dagen dat u nog heeft om uw aangifte te doen. |
|
Klanten: Voor het beheer van uw klantenbestand en het maken van een verkooprapport aan uw klant met een overzicht van uw facturen aan een klant. |
|
Projecten: voor projectbeheer en het bijhouden van een uren binnen een project. Je kunt het ook gebruiken voor het bijhouden van uw urenadministratie door een project genaamd ‘eigen uren’ toe te voegen en uw uren bij te houden. |
|
Facturen: om facturen aan te maken en in te zien
Uitgaven: om uw uitgaven toe te voegen |
|
Bankafschriften: om uw bankafschriften te importeren |
|
Rapportages: om omzetgrafieken, winst-verliesrekening en rapporten te bekijken |
|
Kasboek: bekijk hier uw kasboek |
|
Aangifte OB: Om uw aangifte omzetbelasting te doen |
|
Aangiftes: Om vorige aangiftes te bekijken |
|
Aangifte IB: Om uw aangifte inkomstenbelasting te doen |
|
Tarieven: Om uw tarieven in te stellen |
|
Opmaaksjablonen: Om het sjabloon van uw factuur op te maken |
|
Instellingen: Om standaardistelling te wijzigen als voorkeuren, standaardteksten in mail correspondentie en de locaties waar u uw bestanden en back-ups wilt opslaan. |