Heb je vragen of opmerkingen? Bel of mail ons, dan gaan we met je vraag aan de slag.
Op nagenoeg elk scherm van het boekhoudprogramma vind je een icoon van een vraagteken, waarmee je de online handleiding in kunt zien. Ook zijn er op Youtube instructiefilms beschikbaar.
Enkele veel gestelde vragen zijn beschikbaar, daar kun je mogelijk snel een antwoord op de meeste vragen vinden.
Een mail kun je sturen naar
Heb je een probleem? Stuur dan een duidelijke omschrijving van je probleem, bij voorkeur met een video of screenshot mee, waar het probleem zichtbaar is. Dan kunnen we je beter en sneller helpen om dit probleem weer op te lossen.
We streven ernaar om je vraag binnen drie werkdagen (buiten schoolvakanties) te beantwoorden.
Als we bij de helpdesk niet direct een antwoord paraat hebben, dan leggen we je vraag aan ons team van programmeurs en boekhouders voor en kan dit wat langer duren.
De helpdesk is telefonisch bereikbaar buiten de schoolvakanties van tien tot half twee. Op dinsdag en donderdag tot 18.00u.
Telefoon
Je kunt ons op werkdagen tussen 9:00 en 13:30 telefonisch bereiken op het telefoonnummer +31 (0) 343 712 051.
Tijdens de vakanties zijn facturen van bestellingen mogelijk wat vertraagd, deze ontvang je meestal in de week na een vakantieperiode. Excuses voor eventueel ongemak.
De helpdesk is het best 's ochtends bereikbaar buiten de vakantieperiodes.
Bedrijfsgegevens:
Nederland Create Consultancy KvK 30236836 (2008) Koningin Wilhelminaweg 383 3737 BC Groenekan |
Internationaal CREATECONSULTANCY OÜ Estland registernr. 14766256 (2019) Pudisoo küla, Männimäe 74626 Kuusalu vald |