Boekhoudprogramma voor ZZP'ers:
Reviews

Boekhoudprogramma voor ZZP'ers - Reviews

Review in de MacFan

In de MacFan van november 2016 staat een uitgebreide review van Boekhoudprogramma voor ZZP'ers. De conclusie: "Laagdrempelig, zeer compleet, duidelijke uitleg". Volgens de reviewer "heeft deze app zeker de potentie om op de Mac uit te groeien tot hét boekhoudprogramma voor zzp'ers". Zie MacFan #127.

Review Thomas Vd G., 1 april 2017 (AppStore)

Zeer eenvoudig te bedienen, stabiel en alles zit erop wat je nodig hebt
Heb een klein bedrijf met relatief eenvoudige boekhouding maar wel veel mutaties, zo’n 1000 verkopen per jaar. Met dit programma is het zeer gemakkelijk om facturen en uitgaven in te voeren en dan de bankmutaties daarop te boeken. Ook de inkomsten/ uitgaven die niet op de facturen of inkopen geboekt kunnen worden, kun je eenvoudig op de post privé uitgaven of correcties of overboeking tussen eigen rekening boeken. Wat ook handig is, rechtstreeks vanuit een bankmutatie een inkoopboeking maken. Ik zou de makers van dit programma willen vragen om ook in deze stijl het pakket wat voor bedrijven met een wat complexere administratie geschikt is te gaan ontwikkelen met de eenvoudige bediening van dit pakket, dan kan er een groot gedeelte van het MKB hier prima mee uit de voeten!

Review Koolwijk, 8 maart 2017 (AppStore)

Mactastic
Super praktisch boekhoudpakket, eindelijk na jaren een goed pakket voor de mac. Mooie facturen meteen te mailen en- of printen, professioneel en zeker de kosten meer dan waard. Met dank aan de ontwikkelaar en zeker ook voor de uitstekende support. Bart en Tineke Koolwijk.

Website: Zeilmakerij Koolwijk

Review KlankZaak, 9 februari 2017 (AppStore)

Het beste Nederlandse boekhoudprogramma
Voor mij, met een mini-eenmanszaak, is dit een ideaal programma: veel opties, maar als je ze niet nodig hebt zitten ze ook niet in de weg. Volkomen heldere lay-out, dus ook voor de iemand die totaal geen verstand heeft van deze dingen prima te doen. En alle complimenten voor de makers: mijn mails met vragen, tips en verbeterpunten wordt iedere keer uitgebreid beantwoord, en waar mogelijk worden de verbeteringen vlot gerealiseerd. Echt super!

Website: de KlankZaak

 Laat je overtuigen en probeer het gratis

Mac boekhoudprogramma speciaal ontwikkeld voor de zelfstandige.